blogg

blogg

måndag 10 mars 2014

Soffliggare!!!

Idag har jag varit en soffliggare helt slut i kroppen har åkt på en ordentlig förkylning ... Orkade inte ens lyfta upp Vanessa idag till matstolen så min mamma kom ner och hjälpte mig med barnen..båda barnen blir hemma denna vecka då båda är fortfarande sjuka...Emilio är feberfri men har en sådan hemsk hosta så jag tyckte han borde vara hemma denna vecka med så han blir 100% frisk innan han börjar på dagis igen...Vanessa mår inte heller så bra har varit ganska hängig och klängig idag fortfarande lite feber och hur snorig som helst...skit tråkigt att detta inträffat nu när vi har inskolning men men vad kan vi göra? Vi kan ju inte rå för att vi är sjuka här hemma det är bara att gilla läget!!! Mamma tog med sig Emilio hem en liten stund över dagen så jag och Vanessa fick vila och det fick vi, vi däckade båda två direkt när dom gick och sov 2 timmar båda två och det behövde vi verkligen.. Alfredo kom hem lite tidigare idag oxå för att hjälpa mig här hemma så han lagade middag åt oss idag och det var skönt för jag har knappt orkat stått på benen idag... Vilken tur jag har som har en familj som jämnt ställer upp när man behöver dom som mest..<3<3<3 all kärlek till er!!!! 


Trött och sjuk mamma 


Snorig Vanessa 


Och en väldigt trött son... 
Hoppas på ett tillfrisknande snart...



Inga kommentarer: