blogg

blogg

torsdag 20 mars 2014

Inskolning !!!

Inskolningen går si så där..hon är fortfarande ganska klängig och tyr sig mycket till mig och vill inte riktigt släppa taget.. Idag fick jag gå iväg ca 10 min och under den tiden så lekte hon lite och grät samtidigt och protesterade att jag hade gått iväg och när jag kom tillbaka och hon fick syn på mig, grät hon helt hysteriskt... Vi har stannat och ätit lunch två dagar i rad nu och det har gått riktigt bra, Lill tjejen är duktig på att äta och hon sitter helt själv på egen stol och äter ordentligt och har nästan helt glömt bort vart jag är..imorgon ska vi stanna både på lunch och vila och hoppas på att det går bra...Emilio går det bra för han är så stolt att lilla syster har börjat på dagis och hjälper mig med henne när vi ska gå iväg..och jag är så stolt över honom när han är så duktig nu med sin lilla syster....

Inga kommentarer: