blogg

blogg

torsdag 13 mars 2014

Börjar bli friska!!

Nu börjar barnen äntligen bli friska "peppar peppar ta i trä" och jag hoppas det förbli så... Själv är jag fortfarande förkyld men mår mycket bättre än vad jag gjorde för några dagar sedan, måste hinna bli frisk innan lördag då vi ska gå på min brors 40-årsfest. Idag har jag börjat fixat mig lite inför festen, färgat håret, målat tå naglarna.. 


Och jag passade på och tog ett glas vin medans jag höll på 


Lite avkoppling för mamman här hemma behövs oxå : ) min mamma passade barnen medans jag höll på, sedan lagade jag en god kyckling gryta till oss som tack för hjälpen..tyvärr så var inte alfredo hemma han var tvungen att jobba över idag för dom har så mycket just nu på hans jobb... Medans jag fixade och donade här hemma satt jag och kikade in  på sol semester som vi funderar på att åka på i sommar men det är svårt att hitta något till ett bra pris..sjuka priser nu under juni-aug vi får se om jag hittar nått i så fall bokar jag nått denna månad..skulle vara så skönt att få lite sol och bad semester det var ett tag sen vi åkte eftersom vi inte har kunnat åkt pågrund av barnen och infektions risken. Min mamma kommer nog åka med oss för vi frågade henne om hon ville det och självklart så ville hon det. 


Mums.....


Sen blev det lite mys i sängen med barnen, vi låg och läste några böcker.

Emilios nya pyjamas som han fick välja själv med flygplan på, han vägrar att ta av sig den så han har sprungit med den hela dan : ) tack mormor som köpte den. 




Inga kommentarer: