blogg

blogg

tisdag 25 mars 2014

Hämtat Lill tösen!!

När jag kom idag och skulle hämta Lill tösen så var jag bra nervös haft stora funderingar hur det hade gått idag... När jag kom såg jag henne igenom fönstret och hon satt alldeles tyst med dom andra barnen men hade sin snuttefilt i handen..när jag kom in i lokalen och hon såg mig började hon gråta som vanligt men var nog väldigt glad att jag hade kommit...fröknarna sa att det hade gått hyffsat bra att hon hade lekt och så men kom på ibland att jag inte var där och då hade hon börjat gråta! Men dom hittade hennes snuttefilt och gav henne den och då hade det blivit bättre, glad att det hade ändå att det hade funkat hyffsat bra och bättre kommer det bli...bara hålla tummarna att det redan blir bättre imorgon : ) 

Efter vi hade kommit hem så kom en god vän till mig förbi oss och åt middag och busade med ungarna... 



Blev cornflakes kyckling idag, som jag nästan alltid gör då hon kommer förbi eftersom det är hennes favorit rätt : ) 

Visst är hon en bra "vän" som skitar ner mina barn med choklad och gav dom kilo vis med socker så mina barn vart helt speedade på en vardags kväll och lämnade kak smulor över hela mitt golv och blev bästa vän med dom.. Visst är hon bra och duktig..vänta du bara fröken tills du får barn så kan jag säga hämden är ljuv : ) men jag tycker om dig ändå... 

Trevligt med lite besök så här på en vardag pöss och kram hörs imorrn



Mina små hjärtan ......




Inga kommentarer: