blogg

blogg

måndag 17 mars 2014

Dålig start på dagen!!

Kunde det inte bli bättre start på dagen än att vakna upp till det här 


Jag blev nästan illamående när jag såg all snö, trodde faktiskt att våren var här och vi skulle få slippa all snö och blask...hoppas på att det smälter bort snart som ni kan förstå så gillar jag verkligen inte snö och kyla.... 

Idag fick Emilio stanna hemma eftersom han är alltid ledig på måndagar medans jag sprang iväg med Vanessa för hennes inskolning på dagiset och jag kan säga det gick si så där... 

Hon tvärvägrade redan utanför dagis och började gråta och när vi kom in gick det lite bättre men satt fast klistrad vid min sida..hon började leka lite försiktigt och höll ena handen på min arm medans hon försökte leka med den andra...hon fick några gråt attacker under dom timmarna vi var där och precis när vi skulle gå så släppte det mer och mer "så typiskt" men det kanske blir bättre imorgon det är det vi får hoppas på iaf... 





Tog bild på denna docka tyckte den såg lite scary ut med ena ögat öppet och ena stängt tänkte på onda dockan filmerna hihi 





Inga kommentarer: