blogg

blogg

söndag 16 mars 2014

Min brors 40 årsfest

Igår var det min brors 40-årsfest och den hölls inne i stan på the lobby social club på Rådmansgatan, ett riktigt trevligt och mysigt ställe!!! Kvällen var lyckad med god mat och dryck och min bror kändes sig väldigt nöjd och glad. 


Det var blandat folk som kom både släkt,vänner, arbetskamrater och gamla skolkamrater och jag träffade på min brors och min gamla barndomskamrater samt deras respektive som jag inte har träffat på 100 år och det var riktigt kul att få se dom igen efter så många år och jag hoppas att vi kommer hålla kontakten i fortsättningen... Det tråkigaste av hela kvällen var när min pappa kom in för att hämta oss så fick han en punktering så bilen blev bärgad och vi fick ta taxi hem " snacka om otur"  min bror fyller inte förren på tisdag och då ska familjen fira honom så han lär nog känna att han har firat ordentligt nu, nu när han har blivit pensionär..but i love him anyway <3<3<3
Grattis Brossan på din pensionärs dag pööss 

Inga kommentarer: