blogg

blogg

söndag 16 mars 2014

Bakis dag!!!


Idag har det varit lite segare men har fått en del gjort ändå...kom hem vid 03.00 tror jag eller om det var senare tittade inte på klockan när vi kom hem men jag hade en son och en mamma som var vaken så det blev en liten stund uppe innan jag däckade. Min mamma sov över och hade gjort frukost åt oss när vi vaknade snacka om lyx borde kanske be henne flytta in så  har vi det riktigt bra varje dag : ) jag somnade om en liten stund efter frukosten och fick sedan ett ryck att jag skulle stor städa lägenheten och det gjorde jag och efter det gick vi på en promenad, fint väder men kallt i luften...



Hade en son som däckade totalt efter promenaden så jag lät han sova kvar i vagnen... 


Lite bakis mat blev det oxå, så nu är jag i form igen.


Lite pyssel och lek hann vi med oxå 


Min son har byggt en tågbana vid fönstret 

Nej nu säger jag godnatt till barnen dax att natta barn för vi ska upp tidigt imorgon då hemska måndag är tillbaka igen... 

Inga kommentarer: