blogg

blogg

söndag 2 mars 2014

Sjuka igen!!

Jaja det gick en hel vecka så var vi sjuka här hemma igen... Precis som jag misstänkte så blev Emilio sämre i natt.. Kl är nu 04.45 och han vaknade 03.05 med 39 graders feber och skakade som vanligt... Det tar all min energi för att lyckas ge honom mediciner... Han total vägrar helt enkelt, helt omöjlig att göra med när han blir sjuk... Han skriker helt hysterisk och vill inte ha något och jag har försökt med alla knep och då menar jag med alla knep för att lyckas få i honom medicinerna. Igår och idag gick det ganska hyffsat men när jag skulle ge honom host medicin så blev det stor protest efter om och men så gick det ner efter en timmes skrik. Nu har han äntligen somnat om och jag hoppas han lyckas sova en stund så han slipper ha så ont och jobbigt, stackars lilla plutt man känner sig så hjälplös när dom små blir så sjuka... Hoppas på att det vänder snart för honom och att vi andra lyckas hålla oss friska!!! 

Inga kommentarer: