blogg

blogg

söndag 9 mars 2014

Slapp dag!!

Idag har vi bara slappat iaf jag och Vanessa ... Vanessa är fortfarande sjuk har feber, snorig och har jobbig hosta och jag börjar bli sjuk jag med "ovanligt va"? Så idag har jag faktiskt bara legat på soffan för huvudet känns som den ska explodera av allt snor jag har där :( 
Alfredo åkte ut en sväng med Emilio för att köra hem sin bror som sov över här igår kväll och va ute ett tag så jag och Vanessa kunde vila men det gick si så där Vanessa vaknade hela tiden för hon hostade så mycket och för hon är så täppt i näsan men det var skönt att det bara var vi två hemma ändå!!! 

Jag satt och surfade lite på barnkläder medans Vanessa vilade lite och hittade några saker som jag gillade som jag tänkte dela med mig till er .. 


Hur söt får den här vara och jag diggade verkligen texten på bodyn : ) 


Ett par bling converse sitter aldrig fel 


Och självklart gubbhatten till Emilio så himla söt på en pojke har haft flera stycken till honom i år blir det en till kanske i en annan färg dock...



Så blir det nog en varsin one piece till barnen tycker dom är så bekväma och bra till barn och bara att hoppa i... Har en själv perfekt att ha i soffan och bara mysa : ) 





Inga kommentarer: