blogg

blogg

tisdag 4 mars 2014

Fortfarande sjuk!!

Emilio är fortfarande sjuk så det blir att åka till läkaren imorgon med honom... Alfredo är tvungen att ta ledigt resten av vecka och vabba eftersom det är första dagen för Vanessa på dagis så vi får dela upp oss imorgon... Emilio hostar fortfarande och febern är fortfarande kvar och han är helt slut om dagarna ända gången när han är pigg är när han precis fått alvedon då är han lite piggare än vanligt ... Han har knappt ätit något dom här dagarna men han dricker en hel del men man är iaf orolig för honom 


Vill helst följa med till läkaren med honom men dom har bara drop in när jag är tvungen att vara på dagiset för inskolningen... 

Jag blev iaf lite upp muntrad av min älskade mamma som kom med en överraskning till mig idag 


Man blir lite extra glad och får lite extra energi här hemma i sjukstugan!! När man får sin favorit parfym och ett jätte fint kort av min mamma ... Du är bäst mamma, jag älskar dig<3<3<3



Inga kommentarer: