blogg

blogg

torsdag 22 maj 2014

Sommar värme!

Blev inget skrivande igår eftersom jag inte hann för jag var ute med barnen hela dagen och njöt av sommar värmen, man måste passa på medans man kan man vet aldrig med Sverige när det kommer kyla och börjar regna igen : ) Jag var tidigt ute med barnen idag för dom vaknade tidigt och ingen av dom var på dagis då dagis i stängt både torsdag och fredag pågrund av planeringsdagar. 
Blev en sväng till centrumet och sen gick vi på långpromenad och lekte på gården. Blev så imponerad på båda ungarna idag att Emilio cyklade så långt med mig på promenaden och Vanessa gick hela vägen...förutom när jag vände bort åt andra hållet så gick hon åt det andra så det tog sin lilla tid idag men det var så himla skönt väder så då gjorde det inget. Kul att se Lill tösen börjar upptäcka saker och ting och se henne gå i sin lilla världen och inte bry sig om någonting : ) 










Inga kommentarer: