blogg

blogg

onsdag 21 maj 2014

Panik vem ska till läkaren?

Stressig dag idag...fick härom dagen ett sms påminnelse om att någon hade en tid hos läkaren men ingen avsändare...och jag tänkte hmm vem av oss ska gå? Vi ät alltid så sjuka här hemma så det blir ibland svårt att hålla reda på alla men jag försökte tänka efter men kom inte på något och jag hade inget uppskrivet i min almenacka. Jag ringde runt till olika läkare men ingen visste om jag hade någon tid, så i morse slog det mig att Emilio skulle tillbaka på sin 4 års kontroll så jag ringde dit och visst var det så. Så iväg snabbt till dagis för att lämna Vanessa sen upp till Bvc för hans kontroll.  

På hans kontroll gick det super bra, hans hörsel är det absolut inget fel på och det visste jag redan " fniss" han hör ju allt vad man säger här hemma. Och hans ögon hmm aaa tror att det är bra men han har så svårt att sitta stilla och tröttnar ganska snabbt på alla tester så testet gick så där så vi får komma tillbaka en gång till efter sommaren. Dom testade oxå hans tal som han har haft lite problem men idag så släppte tydligen allt och han klarade av det helt perfekt snacka om en stolt mamma så det blev glass efteråt till min duktiga stora kille : ) 



                    På Bvc 



Glad kille och en väldigt stolt mamma 


Inga kommentarer: