blogg

blogg

måndag 12 maj 2014

Känner mig helt död!

Idag har det vart full ös igen, vardagen är tillbaka och alfredo har börjar jobbat igen och jag är inte 100% återställd än så jag känner mig smått halv död idag eftersom jag har fått tagit hand om hem och barnen idag. Inte alltid så lätt när man ser forfarande dåligt och sover dåligt eftersom jag har fått tagit medicin varje timme även nattetid. Emilio var iväg iaf  i morse med mig till talpedagogen och det gick faktiskt riktigt bra forfarande lite problem med Sss ljuden men är på bättrings vägar och vi ska inte tillbaka förren efter sommaren baraför att se om det har släppt lite mer med talet.

Efter talpedagogen sprang jag upp med Vanessa till Bvc för att ge hennes sista vaccinationen som behövdes inför våran resa till teneriffa... Hon hade tyvärr diffat lite på vikten men inte så konstigt nu när hon har varit så sjuk så många ggr den här sista tiden. Hon går ner så mycket i vikt när hon blir sjuk för hon har inte så mycket att ta ifrån. Hoppas på iaf att hon går upp lite nu när hon har blivit frisk. 

Efter Bvc så åkte vi in till stan då det va min tur att gå till läkaren för att se om mina ögon hade blivit bättre och det hade det men inte tillräckligt bra så jag måste fortsätta min behandling och komma tillbaka nästa vecka igen, suck bara skit med oss just nu men glad förövrigt : ) 




Emilio lyckades iaf somna i sin egen säng i sitt eget rum igår och sover där nu med .... Håller tummarna att det fortsätter så oxå jippi jippi 



Avslutar denna stressiga dag med lite hemlagad soppa med nybakt bröd 

Så godnatt gott folk hörs imorrn! 

Inga kommentarer: