blogg

blogg

lördag 10 maj 2014

Du är dum!

Idag har jag bara legat och vilat, ögat börjar bli lite bättre men inte 100 % bra...alfredo tog med Emilio och åkte iväg och lekte med Rebecka Emilios kusin medans jag och Vanessa fick vila eftersom Vanessa är sjuk igen, som tur var kom han lagom hem när vi vaknade så han kunde hjälpa mig, har aldrig kännt mig så hjälplös när man bara har ett öga att se med, all eloge till all synskadade som klarar av sin vardag...själv har man,snubblat,tappat och missat hela tiden känner mig som en klumpeduns. 


Emilio har lärt sig ett nytt ord oxå... Dum 
Mamma du är dum, pappa du är dum alla är dumma... Spelar ingen roll i vilket sammanhang heller utan att någon är dum.... Börjar bli ganska ut tjatigt 



Avslutar kvällen med Eurovision, hoppas inte att tvn är dum oxå : ) 

Inga kommentarer: