blogg

blogg

lördag 24 maj 2014

Morsdag!

Morsdag imorgon <3<3<3 
Men jag passar på att skriva idag till min mor för att jag vet att min mor läser min blogg imorgon bitti och det vore trevligt om det var det första hon såg på morgonen. Jag älskar dig mamma överallt annat, och jag är så tacksam för allt du har gjort för mig och att du alltid finns där för mig. Jag är så tacksam över det liv du har givit mig och min bror och en bättre mamma kan man inte önska sig 
Och det finns inga ord hur mycket jag älskar dig. 

Love love love you !!!!!


En dikt till min mamma 
(ej skriven utav mig)

Mamma du är min bästa vän
Du är den som får mig att le igen
När något ledsamt har hänt
Du på mitt humör har vänt
Du ställer upp och finns alltid för mig.
Det är inte så konstigt att jag älskar dig.

 

Är glad att just du är min mamma

Utan dig skulle ej livet vara detsamma

Så många minnen från min barndom jag har


Längst in i hjärtat jag dom bästa spar

Du stöttar mig i mina beslut

Och har alltid ett vänligt ord på lut

När det stormar är du min hamn

Min trygghet är i din varma famn.



Inga kommentarer: