blogg

blogg

onsdag 21 maj 2014

Min familj är min styrka!




Min familj är min styrka och jag älskar alla otroligt mycket. Dom finns alltid där oavsett vad som än händer och dom är aldrig dömande och dom kan titta bort från mina misstag jag har begått och förlåter dom likaså. Jag är så tacksam att jag har en sådan kärleksfull familj som är alltid vid min sida som stöttar mig i allt jag gör. Jag känner mig trygg och älskad av min familj och jag är så glad att jag har funnit en man som ger mig lika mycket kärlek som min familj gör. Min man har givit mig mer kärlek än så han har givit mig två helt underbara barn som ger mig mer styrka än någonsin. Min man och mina barn är mitt liv och jag är så tacksam för ni har givit mig sådant rikt liv.

Pöss jag älskar er så.........

Inga kommentarer: