blogg

blogg

måndag 26 maj 2014

Snart reser vi!

Snart reser vi och jag har börjat fixat lite här hemma, kollat så barnen har kläder som passar, köpt in reseapotek, köpt badblöjor osv. Det är en hel del att göra innan vi åker och jag hoppas oxå att vi håller oss friska tills dess. Barnen är ju lediga på måndagar så vi fixade lite inför resan på förmiddagen och sedan gick vi på en promenad, solen sken och det var ljuvligt ute men påvägen hem vet jag inte vad som hände vädret bara vände, blev skit kallt och blåste som bara den kändes som om hösten hade kommit tillbaka. Mormor var med oss hela dagen och det är alltid lika trevligt att ha henne med och få lite vuxet sällskap! 


Blev räksmörgås till middag med mycket vitlök mums..... 

Sen vart det natti natti till barnen 


Nu känner jag mig så här 



Så godnatt!!!! 

Inga kommentarer: