blogg

blogg

fredag 2 maj 2014

Återbesök ögonklinik

Idag var jag på återbesök på ögonkliniken och dom sa att det är verken bättre eller sämre och att jag har fått en inflamation bakom regnbågshinnan oxå så nu måste jag ta ytterligare en ögondropp varje timme och tillbaka igen på söndag för att se att det ger med sig. Så för min del har det bara vart vila idag. Jag köpte mc Donald till barnen påvägen hem och det var ett lyckat köp då Emilio fick en Batman mask som han har lekt med hela dagen.... 


Det är så lustigt att barn förstår när ens föräldrar blir sjuka, tempot på barnen dämpas och Emilio och Vanessa har låtit mig vila fast dom är så mammiga..eller så har dom krupit upp bredvid mig och legat och vilat bredvid min sida i vanliga fall skulle dom aldrig göra det om dom inte vore trötta. Nu har dom legat still och bara myst man kanske borde fejka att man är sjuk för att få lite lugn här hemma kanske så folk gör där hemma hihi nädå vill bli frisk snart så det blir normalt här hemma känner mig faktiskt ganska handikappat med att bara ha syn på ena ögat : ( 

Inga kommentarer: