blogg

blogg

söndag 25 maj 2014

Morsdags firande!


Fullt ös idag... Hade min brors barn här i natt som sov över så det var väldigt livat här på morgon kvisten sen for alfredo iväg med Emilio för att hejja på sin brorsa som tävlade i Knivsta i duathlon 


Vet inte vilken placering han fick, men blev säkert en bra plats, han är helt galen på att tävla och träna man blir bara helt slut själv så mycket som han gör : ) 
Bra jobbat utav han i alla fall !!! 

Jag var hemma med Vanessa för att förbereda morsdagsfirandet som vi skulle ha hemma hos min mamma. Fixade lite presenter och blommor. 
Trevlig och härlig dag vart det iaf och tog mig en drink i solen 


Man får passa på medans man kan och får  : ) 

På hemvägen blev det en sväng till vallokalen, hade egentligen inte större lust har inte vart så insatt i valet men min kära bror tvingade mig : ) 


Så nu känner man sig lite extra vuxen 
Hihi 
Ha en trevlig kväll allesammans 
Och grattis alla mammor på eran dag ! 




Inga kommentarer: