blogg

blogg

torsdag 23 oktober 2014

Trött i mössan!

QIgår var det full rulle det var därför jag inte hann skriva något igår. Vanessa var på dagis som vanligt och Emilio fick vara ledig eftersom vi hade talpedagogen igår. 


Emilio var otroligt duktig och fick mycket beröm av talpedagogen och att han har utvecklas otroligt mycket på senaste tiden. Snacka om att jag är en väldigt stolt mamma. 

Fick besök igår av farbror Darwin med och för att fira lite att Emilio hade vart så duktig så fick han bestämma vad han ville äta till middag och det blev pizza : ) 

Själv åkte jag iväg igår kväll och träffade upp en gammal godvän till mig som jag inte sätt på länge. Hon bjöd mig på en fantastisk god middag på en fransk resturang. 





Kul att få komma ut en liten stund och få snacka lite skit med gamla goda vänner. 

Så idag har jag vart lite trött i mössan och inte gjort någonting bara legat och tittat på film, skönt att ha en sådan dag med. 



Inga kommentarer: