blogg

blogg

måndag 20 oktober 2014

Seg dag!

Idag har det vart väldigt segt här hemma, skulle ha gjort en hel del här hemma men blev aldrig av. Mår inte 100 % bra och jag har inte gjort det på länge och det är nog snart dax för mig att åka till läkaren igen. " suck" tycker det är skit jobbigt att jämnt behöva åka till läkare och jag är en stamkund där och den känsla är inte rolig och man känner sig som en hypokondriker men dom hittar ju jämnt något fel på mig så då kan jag ju inte inbilla mig, tycker det är helt sjukt att jag kan drabbas så mycket av all slags sjukdomar, när blir det min tid att få vara frisk? Börjar bli ganska tröttsamt. 

Barnen mår iaf bra och det är det viktigaste och imorgon ska båda gå på dagis så jag får passa på att ta hand om mig själv så jag blir frisk någon gång. Sen imorgon kväll ska jag möta upp en gammal go vän till mig så jag hoppas jag hinner få lite mer energi tills dess : ) just nu känner jag mig helt död. 


Busunge : ) 

Kommer lägga upp lite då och då några av mina och barnen favoriträtter som vi lagar här hemma tillsammans, hoppas ni gillar dom lika mycket som vi gör : ) 
Godnatt 

Inga kommentarer: