blogg

blogg

måndag 27 oktober 2014

Säng dag idag!

Idag har jag tillbringat hela dagen i sängen då jag inte mått så bra : ( haft en sådan där extra jobbig dag och mina ben har inte haft någon ork alls, mår lite bättre nu till kvällen men inte hundra. Barnen har ju haft sin lediga dag idag och dom har lekt butik och vart på ikea så hela vardagsrummet har varit upp och ner men kul har dom haft det iaf. Blev en liten dans oxå med kastruller på huvudet 


Tur att man har barnasinnet kvar : ) och orken att göra det med fast man är så dålig jämnt men det finns inget bättre än att få se sina barn glada och det får mig att må så mycket bättre med. : ) 

Denna vecka är det planering inför min födelsedag och det ska vi fira med en halloween fest hemma hos oss. Ska bli super kul att få klä ut sig och fira med sina nära och kära. 


Så ha det gött tills vi hörs nästa gång 

Inga kommentarer: