blogg

blogg

söndag 12 oktober 2014

Helt slut!

Idag är jag helt slut och varit en lång och jobbig dag. Fick bara 3 timmars sömn på soffan i natt innan barnen vaknade. Min mamma och barnen sov i vårt rum när vi kom hem igår från bröllopet. 

Vi åt en snabb frukost imorse och pysslade lite, för att sedan dra iväg för att hälsa på gammelmormor som låg på sjukhuset för hon har ramlat och slagit sig så illa när hon gick av tåget så det blev en spricka i knäskålen. 



Måste ha gjort väldigt ont när hon ramlade. Nu ligger hon på sjukhus och vet inte när hon får åka hem. Väldigt tråkigt för henne. 

När vi kom hem idag så åt vi en god och lång middag och efter middagen var klockan så pass mycket så vi nattade barnen. Alla vi somnade på en gång och nu har jag vaknat så jag lär nog vara vaken resten av natten : ( somnade lite för tidigt idag men var som sagt helt slut. Så nu lär jag väl titta på film . Så natti natti 


Inga kommentarer: