blogg

blogg

lördag 18 oktober 2014

Barnkalas!

Idag var jag iväg med Emilios på hans första dagis barnkalas till en liten söt tjej som fyllde 4 år som går på samma avdelning som Emilio. Vanessa fick vara hemma med pappa idag. Vi hade köpt ett litet sött silver halsband med en rosa sten som hänge och rosa rosor, Emilios order hihi
: ) kan man bli sötare än så där hihi att ge mig order om att köpa blommor till en tjej från honom hihi 

Jag fick stanna kvar på kalaset med honom han ville inte riktigt att jag skulle gå där ifrån så jag gjorde det. Kan förstå att det är lite otäckt första gången på sitt första barnkalas utan sina föräldrar till andra föräldrar som han inte känner. 







Emilio hittade sitt dröm rum tåg rum byggd av lego snacka om hans ögon lös av lycka : ) 

Nu ikväll bli det att ta det lugnt sen kalas igen imorgon då hos farbror Antor som har nyligen fyllt år. 




Inga kommentarer: