blogg

blogg

måndag 6 oktober 2014

Dax igen!

Nu var det dax igen med sjuklingar, båda två dessvärre. Blev utsparkad ur min egen säng av mina egna barn i helgen för dom ville så gärna sova hos oss, så jag gick ut och lade mig på soffan men en kort stund därefter så kom Emilio och la sig typ uppe på mig för han hade 39 graders feber så det har varit ganska lite sömn här hemma över helgen. Båda två har varit hemma idag och blir det nog resten av veckan, hoppas jag håller mig frisk eftersom vi ska på bröllop igen i helgen. Jag känner mig lite små förskyld men det har jag gjort länge kanske borde gå och kolla upp det. Vi gjorde lite havrebollar idag för att mysa lite, men ungarna har så ont i halsen och ingen mat lust alls så dom ville inte ha.


Som ni ser har jag ändrat lite på min blogg eftersom jag har äntligen gjort min logga till min hemsidan så då la jag loggan även här och bytte färgtemat, hoppas ni gillar det. 

Checka in hemsidan 


Inga kommentarer: