blogg

blogg

fredag 10 oktober 2014

Så var det fredag igen : )

Så var det fredag igen, full rulle som vanligt fast ett lite lägre tempo med tanke på sjuka barn här hemma. Vi har ändå pysslat och sjungit och lekt ändå måste ju fördriva tiden lite här hemma nu när vi inte har varit ute så mycket. Mormor har varit på besök och ätit fredags middag med oss. Chips och godis framför idol vart det ikväll med. 



Emilio sitter längst fram för att få den bästa platsen medans Vanessa står framför och dansar loss. : ) 

Hostande börjar lugna ner sig lite men det är fortfarande snorigt. Har inte riktigt bestämt mig om dom ska gå på dagis nästa vecka än men jag känner på mig om dom nu ska gå kanske dom blir sämre i sin förskylning så vi får se, vill dock inte att dom ska bli sämre men dom börjar bli ganska rastlösa här hemma. 

Imorgon ska jag och maken på bröllop igen så för oss är det fullt ös. Hela oktober samt november är det fullbokat med kalas och festligheter i stort sätt varje helg. Så natti natti så jag orkar med. 

Inga kommentarer: