blogg

blogg

onsdag 15 oktober 2014

Sjuklingar!

Här hemma värkar allting bara gå runt och runt med alla dessa sjukdomar man blir helt utmattad av att bara tänka på det. Vanessa hade till och med svårt att somna inatt tack vare hennes astma och ont i halsen så hon sov hela förmiddagen idag och jag passade på och göra det med eftersom jag inte heller känner mig så frisk. Emilio var på dagis idag med och han och Vanessa saknade varandra idag så det blev kram kalas när han kom hem.


Så himla sööta 

Jag fick ett gott skratt idag med när Emilio skulle ta hand om Vanessa genom att mata henne och sedan gå och tvätta händerna och munnen på henne men då så slickade hon tvålen och Emilio blev rasande på henne för sånt gör bara bebisar Hihi han lät precis som mig iaf tonen i rösten på honom det är nu som man märker att barnen växer upp... Tiden går så fort. 

Inga kommentarer: