blogg

blogg

tisdag 19 augusti 2014

Trött mamma/ besökt graven

Idag är jag väldigt trött mamma. Lång och jobbig natt. Det gick lätt att natta barnen igår men strax efter vaknade Vanessa igen med världens mardröm hon skrek och skrek som om någon gjorde henne illa, tog en stund innan jag fick henne lugn så hon fick sova inne hos oss. Precis när jag hade fått Vanessa att sova kom en liten pojk trippande in till oss oxå. Upp tidigt idag för dagis och sen iväg med Emilio till tal pedagogen som gick jätte bra han ska tillbaka bara ett par gånger till då han vänder på ord bak och fram. Hann förbi Justins grav idag oxå och lämnade en liten blomma och sa att jag saknade honom så. Märks att hösten är på gång brukar känna mig lite mer deppigare då eftersom det var i november han slets ur mina armar och dog. Saknade är stor och jag saknar honom så. 3 år har gått nu sen jag förlorade min son. Men han finns jämnt i mina tankar och jag vet att han har det bra där han är just nu. Love u Justin 



En ros till min älskade son Justin 

Inga kommentarer: