blogg

blogg

lördag 9 augusti 2014

Svärfars 60-årsfest!

Idag har hela familjen varit iväg och firat min svärfars 60 årsdag. Hela Alfredos familj var samlade oxå och den är inte så liten familj han har heller, då dom är 5 bröder och en av dom har 2 barn och så deras moster och barn och mormor med respektive och det är bara det allra allra närmaste vi skulle inte få plats om vi skulle va hela familjen för dom är så många. Lite ovant för mig då det har bara varit min bror och mamma och pappa mina morföräldrar och farföräldrar dog när jag var ganska liten, min morfar var med dock hela tonåringen och va en av mina bästa vänner och körde mig mycket på olika aktiviteter men dog strax efter det så vi har varit en ganska liten familj. Så det har varit ganska kul att få komma in i en väldig stor familj : )


Barnens kusin och mamma 


Farfar


Barnens farbror och gammel mormor samt Alfredos moster 


Barnens yngsta farbror med respektive 


Alla barnen 



Min lilla busfrö 

Nu är jag helt slut och ska sova, längtar tills imorgon då min mamma kommer hem som har varit borta i en vecka, saknat henne så. Godnatt 

Inga kommentarer: