blogg

blogg

torsdag 28 augusti 2014

Sista provning!

Idag har jag varit iväg och gjort sista provningen av min klänning till bröllopet...klänningen har sytts upp lite och in och snart är den helt klart för att ta hem, så himla skönt. Var borta i stort sätt hela dagen så när jag kom hem var det bara att åka raka vägen  och hämta barnen. Barnen var glada när jag kom och hämtade dom idag och båda var ute på gården och lekte tillsammans, så himla söta. Det märks att dom går på dagis nu för det är lite gnälligt på eftermiddagen och kvällen när vi kommer hem och dom är fruktansvärt trötta så det blev att hoppa i säng tidigt idag. Mycket lättare med nattningen nu när vardagen är tillbaka till det normala. Så nu tänkte jag oxå passa på att gå o lägga mig tidigt det var ett bra tag sen sist så nu får man ta och passa på medans man kan. Så natti natti 

Inga kommentarer: