blogg

blogg

onsdag 6 augusti 2014

Läkar besök idag !

Idag ska både jag och Emilio till läkaren, jag för omlägg av såret som jag opererades för och Emilio har fått nån slags utslag som läkaren ska kika på. Som vanligt är det sjukstuga hemma hos oss men vi försöker göra det bästa av situation att ta det som det är att se på livet att många andra har mycket värre än vad vi har det. Jag är ändå tacksam över det liv jag har trots sjukdomar och motgångar. Lycklig för det jag har, en man jag älskar en man som alltid finns vid min sida som stöttar mig när jag är som sjukast och dom underbara barnen som vi har skapat tillsammans. Trots alla sjukdomar som jag har är det en droppe i havet då jag får äran att vakna upp varje dag bredvid mina kära så försvinner all beskymer och smärtan som man nästan dagligen har. Tack underbara familj att ni alltid finns vid min sida och gör min dag mycket bättre än vad den skulle ha varit. 

Love u 

Inga kommentarer: