blogg

blogg

tisdag 26 augusti 2014

Shopping inför bröllop

Äntligen har jag funnit min klänning som jag ska ha på ett bröllop som vi snart ska gå på och färgen på klänningen är helt perfekt så himla glad att jag äntligen har hittat den : ) och hotellet är bokat för den kvällen ska bli så trevligt att få gå på bröllop och sova borta en natt och barnen blir hemma med min mamma...ja barnfri helt otroligt har aldrig varit barnfri sen jag födde Emilio snart 5 år sedan om man inte räknar nån natt när jag har sovit över på sjukhus för jag har opererat mig men det har ju inte varit speciellt frivilligt :( 


Så här ser klänningen ut iaf och jag är totalt förälskad i den... Tyckte den var lite dyr så jag tvekade men min man hade ringt till butiken i smyg och lagt undan den och betalt för den....snacka om en otrolig fin man jag har... Tack kära alfredo för du är så underbar, älskar dig 

Inga kommentarer: