blogg

blogg

onsdag 13 augusti 2014

Natt 2

Woop woop dag 2, en timmes nattning lite skrik och bråk men vann till slut och båda slocknade samtidigt. Jag får allt berömma Emilio som lyssnar bra på sin mamma för när jag ber honom borsta tänderna och släcka lampan så gjorde han det och la sig och sov i sin egen säng, vilken lättnad. Vanessa hon försökte sätta sig upp hela tiden och protesterade lite men gav sig till slut om det här lyckas kommer jag skrika av lycka, men jag kommer sakna att ha ungarna i sängen om jag får lov att erkänn men det var dax nu att få lite lugn och ro och det var ett tag sen jag och min man sov bredvid varandra så det är faktiskt skönt det med. Emilio har blivit så stor så vi får knappt plats längre och man kunde vakna upp och hade en lite fot i ansikte och det var mindre kul. Med det vill jag avsluta och säga 2-0 till mamma vilken vinst! : ) 

Inga kommentarer: