blogg

blogg

fredag 8 augusti 2014

Lugn dag!

Idag har det vart ganska lugn dag hemma hos oss, var i väg på en promenad på eftermiddagen och innan dess tog vi bara det lugnt här hemma. Vädret ute var ganska behagligt men fortfarande varmt, barnen klagar fortfarande att det är för varmt ute. När vi 



När vi kom hem var det dax för vanessas vila och Emilio ville natta henne och bad mig gå ut och gör någonting annat så han kunde läsa för henne 


Lite gulligt utav honom, jag smög in då och då och det gick hyfsat bra för honom att få henne att sova...vilka guldklimpar  jag har, kan ju inte bli så mycket bättre än så här. Perfekt för mig som fick chansen att göra andra saker under tiden : ) 

Nu sover barnen och jag och min make ska passa på att titta på film 
Godnatt gott folk hörs imorrn 



Inga kommentarer: