blogg

blogg

onsdag 30 april 2014

Ögonakutmottagning!

Helt otroligt att detta händer ta med fan bara min familj eller snacka om otur...sitter nu på ögonakutmottagningen inne i stan då min husläkare skickade med mig en remiss, vakna upp i morse med världens värk och det dunkar i hela ögat och världens huvudvärk, ögat är helt igen svullen och helt rött och jag tål inte ljuset och jag vet forfarande inte vad det är förmodligen en infektion det återstår och se hoppas det inte är nått allvarligt... Såg lite roligt ut när jag lämnade barnen på dagiset fick be Emilio att leda mig eftersom jag inte såg nått o gick med en handduk på huvudet... Men men ville iaf passa på att önska alla en glad Valborg 
: ) för jag lär nog fira min på sjukhuset 





1 kommentar:

Unknown sa...

Det var bakterier som hade vuxit på hornhinnan så det blev penicillin varje timme i två dygn sen tillbaka på fredag igen jippi