blogg

blogg

torsdag 24 april 2014

Mor & dotter dag!



Idag har jag haft en mor & dotter dag, alltså jag och min mamma. Vi åkte in till stor staden för att shoppa lite och äta lunch tillsammans. En riktigt trevlig och lyckad dag och tycker att vi snart måste göra om det igen. Jag träffar annars min mamma nästan dagligen men nästan alltid med barnen och det är ju inte desamma och det allt för sällan man spenderar och har kvalitets tids med sin mamma och tycker att man borde göra det oftare men man har nästan aldrig tid för att man har annars så mycket att göra men från och med nu ska vi försöka göra det lite oftare : ) 


När vi kom hem från stan hämtade vi upp mina barn från dagiset och åkte till vårt köpcentrum, kul för Emilio för han älskar att åka buss och det vart vanessas första buss tur eftersom jag nästan alltid åker bil men idag tog vi bussen. 




Vanessa verkar tycka det var spännande att åka buss och titta på alla människor 


Hihi Emilio vart lite sur för han fick åka en gammal buss, va ska man säga hihi min lilla sööta Emilio 



Inga kommentarer: