blogg

blogg

lördag 26 april 2014

Lördags mys!

Börjar dagen med en härlig frukost med familjen, alfredo var äntligen ledig och hemma. Sen for vi iväg på namngivningsceremonin som var väldigt trevligt! 



Marlon som fick sitt namn idag med sin mamma....


Och hans stora syster. Lärde känna deras mamma när jag födde Emilio vi låg på neo tillsammans så vi har en väldigt speciell relation tillsammans och uppskattar verkligen vår vänskap och hon förstår allting jag har gott igenom, skönt att ha sådan vän som har upplevt samma sak som jag har gjort. Tyvärr så dog hennes son i samband jag födde Emilio men har idag två helt underbara barn. 

Efter namngivningsceremonin så åkte vi iväg hem till min bror på en grillkväll där min bror med familj och ett par barndomsvänner och deras familj var, en perfekt dag att grilla med tanke på det härliga vädret vi har haft idag! 







Vad vore en fest utan lite rödvin spill : ) 

Maten och sällskapet var helt underbar och dagen känns väldigt lyckad mer kan man inte begära...tycker dock att man gör det allt för sällan så det här måste vi göra om snart igen!!!!!!!! 

Är trött nu efter en lång dag så jag säger godnatt nu så hörs vi imorrn.... 





2 kommentarer:

jennifer sa...

Du är en underbar vän och jag älskar och uppskattar dig massor! <3 pöss

Unknown sa...

Detsamma vännen <3