blogg

blogg

måndag 21 april 2014

Mys söndag!

Härligt när vädret är som det är just nu och man verkligen njuter för varje sekund. Idag har vi bara slappat på förmiddagen samt så hjälpte jag min mamma och färgade hennes hår...alfredo har vart iväg på förmiddagen och fortsatte och hjälpte min bror men kom hem tidig eftermiddag och då for vi iväg och shoppade lite saker till köket då kranen i köket hade gått sönder. När vi kom hem gick vi på en promenad och käkade på en pizzeria. Skönt att bara slappa en dag !!!! 



Selfie bild på mig och Vanessa 


Passade på och planterade lite blommor till balkongen oxå 




Blir alltid lite mysigare med lite blommor!! 


Köpte dom här, dom sa till mig att dom skulle hålla sig bra på balkongen var tvungen att fråga för jag är sämst när det gäller blommor...så nu får vi hoppas att dom håller sig fina där ute hela sommaren ....

Inga kommentarer: