blogg

blogg

lördag 26 april 2014

Fredags mys!

Hann inte skriva igår på bloggen så jag uppdaterar den idag istället...hade fullt ös från morgon till kväll med förberedelse inför lördagen då vi var iväg idag på namngivning och middag hemma hos min bror...alfredo jobbade som vanligt extra och jag var hemma själv med barnen så jag passade på att ha det lite mysigt med barnen med picknick på golvet och det var verkligen lyckad, Emilio vart helt fascinerad att man fick lov att äta på golvet och kladda och äta med fingrarna, så det lär vi göra om igen... När  barnen hade somnat så passade jag på att pyssla lite till en liten dop pressent som jag skulle ha med mig idag ... 







Barnens favorit rätter 




Tog en gammal glas burk och dekorera den



Så här blev resultatet som jag fyllde lappar i som jag sen skulle använda till alla gäster på namngivningsceremonin och be dom skriva deras namn och vem dom är och ett ord som betydde något om barnen sen rulla ihop alla lappar och lägga i dom och spara som ett minne.

Inga kommentarer: