blogg

blogg

onsdag 16 april 2014

Kreativ!

Dom senaste veckorna när värmen och solen började titta fram så har jag fått lite mer energi och börja känna mig väldigt pysslig och kreativ.... Har tusen saker i huvudet och flera saker på gång och det är så skönt att äntligen få någonting gjort!!! Jag får dock ta det lite pö om pö beroende på hur jag mår och hur smärtproblematiken är just den dagen..det kan vara lite frustrerande ibland när man vill så mycket både för sig själv och tillsammans med barnen när ens sjukdom sätter stopp för det man egentligen vill göra...för det mesta har jag problem med min mage som jag har opererat 4 ggr samt snittat 2 ggr och har ständigt ont i och jag får behandling för magen hela tiden men det är nått jag alltid kommer få leva med, sen är det Efter min bil olycka som jag va med om 2003 där min hand och rygg fick en skada som jag oxå har smärtor för dagligen så det inte riktigt alltid lätt att vara så kreativ och full med idéer när man inte alltid kan få ett utlopp utav dom men men jag får ta en dag i tagen...nu håller jag iaf på att fixa till våran balkong som kommer bli klar till i helgen så då får ni se hur det blev..glad påsk på er : ) 

Inga kommentarer: