blogg

blogg

lördag 8 februari 2014

Trött och sjuk!!

Fattar inte att jag kan ha sådan otur när det gäller sjukdomar, gäller mina barn med. Blir så trött och sliten på allt jävla skit vill vara frisk någon gång... Hela dagen har jag tagit hand om mina sjuka barn och det har varit tröttsamt och slitsamt speciellt när man inte 100 % frisk själv. När jag äntligen får gå o lägga mig och sova efter ha bytt spy kläder,diarré blöjor, torkat snor ca. 1000ggr bytt i sängen brottat ner sonen för han ska ta sin medicin så lägger jag mig nu på huvud kudden för att få sova nån timme innan det är dax igen och gå upp och ge mediciner så känner jag hur det bubblar i min mage och hur illa jag mår neeeej inte magsjuk oxå???? Hoppas på lite sömn men värkar inte så ligger just nu och mår illa och kan inte sova. Håll tummarna för mig nu och hoppas på att det inte är magsjuka oxå😷

Inga kommentarer: