blogg

blogg

måndag 10 februari 2014

Mjölk test imorgon !!!


Imorgon ska jag iväg igen till läkaren med Vanessa, mormor tar hand om Emilio medans jag åker iväg.. Jag har sån tur som har föräldrar som ställer upp hela tiden med barnpassning osv.. Vet inte riktigt hur vi hade klarat oss utan deras hjälp med tanke på att sjukhuset är vårt andra hem...jag misstänkte redan från födsel att Vanessa var mjölk allergiker eftersom Emilio var det samt att jag är mjölk/laktos intolerant så redan från födsel fick hon bara min mjölk och mjölkfri ersättning. Förra veckan tog vi ett stickprov och hon reagerade på det så läkaren ville att vi skulle komma tillbaka och ta ytterligare ett blodprov för att fastställa hur allvarligt det är.. Hållet tummarna för att det inte är så allvarligt för jag tycker den mjölkfria kosten inte smakar lika gott och det är samt mycket lättare att leva  och laga mat om man inte är allergiker!

Inga kommentarer: