blogg

blogg

torsdag 13 februari 2014

Godmorgon!!!

Emilio börjar må bättre, febern har gått ner och han klagar inte över örat längre och jag börjar känna igen hans beteende
Känns som en vinst!!! 


Men man får inte vara glad allt för länge, för jag började med dagen med att torka kräks för Vanessa har fått kräksjukan!!! Kan man ha mer otur än så här? Jag är alltid noggrann med hygienen tvättar,spritar händerna på både mig och barnen, byter ofta i sängen, vädrar, är ute med barnen minst 30 min om dan. Jag vet att småbarns föräldrar har det tufft med sjukdomar, men va fan så här ofta??? Sjukdom efter sjukdom hinner knappt återhämta oss, det känns helt galet... Men men finns inte så mycket att göra förutom att bita tag i det sura äpplet...



Lill tösen ligger och kräks var 10 minut, lider verkligen med henne, just nu ligger hon på soffan och vilar....❤️❤️❤️

Emilio har gått en sväng med mormor och ska sova där ikväll och hoppas på att han ska slippa kräksjukan, men det kanske är försent men man kan iaf hoppas!!! 



Uuuf nu har hon äntligen lyckas somnat, hoppas hon får sova en stund!!! 

Inga kommentarer: