blogg

blogg

söndag 9 februari 2014

Falskt alarm


Det var falsk alarm, jag var inte magsjuk tror nog att det var en blandning av dålig sömn, vitamin brist, sjuka barn och brist på näring... Vilken tur jag har peppar peppar. Dottern har inte varit lika gnällig idag men tyvärr lika snorig och sonen har tyvärr fortfarande hög feber och äter knappt och ligger helt utslagen i soffan. Har pratat med sjukvårdsupplysningen men dom råder fortfarande att vi ska avakta... Ibland kan jag bli så förbannad på dom när dom säger avakta..jag vet att dom inte kan göra så mycket för en förkylning men det gör ont oxå att höra dom säga det när det handlar om ens barn speciellt när man känner sig så maktlös när dom har så ont och man inte kan göra någonting för dom förutom att sitta vid deras sida och badda deras panna..ibland så känns det bättre att höra från en läkare och att dom åtminstone undersöka barnet och säga att det är ingen fara att det är bara att åka hem och göra det vi gjorde innan det kan faktiskt lugna en själv som förälder jag tror oxå att jag är extra känslig just för dom är så för tidigt födda.😞

Inga kommentarer: