blogg

blogg

fredag 28 februari 2014

Beslut ångest !!!

Idag började dagen med ett tandläkar besök och det visade sig att jag hade tre hål som jag måste laga "suck" kommer svida lite i plånboken men jag vet att det är ett måste... Jag kan säga att mina tänder har blivit skörare efter mina graviditeter... Har aldrig haft problem tidigare med mina tänder men Efter graviditeterna så har det uppstått en del problem med dom! 

Efter tandläkaren så åkte jag och shoppa lite till barnen och jag får så klart beslut ångest... Va fan köper man till barnen när det är sån skiftande väder? Jag har två tjocka overaller till barnen men det är snart för varmt att ha dom på sig och det är för kallt att ha utan... Jag blir tokig snart på alla dessa kläder samt att dom växer ut dom så snabbt!!!! Jag hittade iaf ett par fodrade byxor/vindbyxor som tål vatten till Emilio och en tunn overall till Vanessa som hon får ha underställ till. Det är inte lätt att hitta kläder till henne då hon har bara stl 74. Alla dagis kläder startar vid stl 86 och det drunknar hon i. Jag försökte hitta vantar oxå till henne som tål vatten men det var helt omöjligt eftersom vår nyheter har just kommit in och allt är slut, vad gör man? Jag får försöka jaga nått i helgen eftersom hon börjar på dagis nästa vecka. Panik !!! 


3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg overall

Anonym sa...

Vart har du köpt den ?

Unknown sa...

Lindex