blogg

blogg

fredag 14 november 2014

Sjuk

Yepp nu finns det på papper igen att jag


är åter sjuk igen och min journal bara växer och växer och blir bara svårare att läsa. Var hos läkaren igår och fick ta några prover för min hals såg inte så bra ut och mitt öra var igen svullen och jag var helt uttorkad så nästa vecka får jag svar vad det är jag har och för hoppningsvis så får jag medicin för det så jag blir bättre. 

Orkar inte må så här dåligt, tar väldigt mycket på mina krafter och ger inte så mycket ork till barnen ligger här hemma nu helt utslagen. Alfredo och min mamma tog barnen i morse, gav dom frukost och klädde på dom hihi kan säga att det var lite kaos här hemma och sen efter dom hade lämnat dom så ringde alfredo och berättade att dom hade gått in på fel avdelning när dom skulle lämna Vanessa 

haha och sen var dom tvungen att klä på henne igen för dom var ute redan på gården och alfredo erkände att han var helt slut haha efter ha fått återigen klä på henne och detta är bara en dag, resten av året är det jag som tar barnen. Skönt att han får prova på vad jag gör om dagarna att det inte alltid så lätt att komma iväg att lämna och hämta barnen. 

Som tur är så har vi min mamma som hjälper till så ikväll kommer min mamma och lagar mat och hjälper till med barnen annars får vi nog ingen middag alls hihi det märks att det blir kaos i hemmet när mamma är utslagen. Men han är den bästa pappan ändå för han gör sitt bästa 
: ) love u alfredo du är allt för go 




Inga kommentarer: