blogg

blogg

söndag 2 november 2014

Hurra hurra för mig idag : )

Woow va tiden går fort ytterligare ett till år ha gott och jag har blivit ett år yngre : ) idag är det min födelsedag  och jag har firat den med mina allra närmaste och dagen har varit helt fantastisk. Igår vart jag firad av mina vänner samt familj så två hela dagar har jag blivit firat kan inte bli så mycket bättre : ) 

Dagen började med frukost på sängen av min underbara make och barn. Dom kom in sjungande med en frukost tallrik och paket och det händer då inte ofta så snacka om hur snopen jag blev : )



Fick min favorit parfym Diamonds av Armani och ett par guldörhängen och matchande hänge , en kvinnas bästa vän.  : ) 

3 bra saker idag. 

1. En kvinnas bästa vän 
2. Få den av sin bästa vän (make) och sina barn. 
3. Och veta att jag kommer bli behandlad så här resten av mitt liv är dom tre bästa sakerna som har hänt mig idag. 

Livet är helt underbart och jag älskar min man och mina barn så himla mycket och jag är så lycklig att dom finns i mitt liv. 

Efter frukosten kom mina föräldrar samt en god vän till min mamma på besök med blommor och presenter och vi åt tårta och fikade. 

Sen åkte jag och alfredo iväg till Alfredos mammas grav och tände ett ljus eftersom vi inte har hunnit gjort det i helge och min mamma satt barnvakt och efter det åkte vi och tittade lite på sängar då vi nu är på jakt efter en ny. Vi avslutade kvällen med min favorit mat och det är sushi och vi beställde 40 bitar och tro mig vi orkade inte äta upp den, barnen fick Mac Donalds . 




Tack älskling för att du har gjort min dag helt underbar...love u 


Inga kommentarer: