blogg

blogg

fredag 28 november 2014

Gravkrans!

Idag har jag gjort en gravkrans till vår älskade och saknade son Justin. Han dog samma dag som han föddes och det är tre år sedan nu på söndag. 


Jag började med att rulla ihop tidnings papper och förde in ena änden i ena hålet och tejpade runt lite så den håller ihop. 


Sedan tog jag plastfolie och lindade runt för den skulle bli lite stabilare. 


Sen började jag linda mossa runt tidningen och fäste det med björntråd 
Hade tyvärr ingen grön ståltråd hemma men gick lika bra med björntråden. 




Hade sen tidigare gjort egna hjärtan som jag sen dekorerade kransen med. Målade några kottar och fäste dit dom med limpistol och knöt ett rött snöre



Och så här blev den : ) 
Mycket mer personligt än att köpa en. 

Nu ska vi dit på söndag och lägga den vid hans grav. Hoppas han vet att vi är där och att han vet att han alltid kommer finnas i våra hjärtan och att han vet att vi saknar honom så. 

Jag älskar dig så min älskade son Justin 
<3<3<3
 

Inga kommentarer: