blogg

blogg

tisdag 25 november 2014

Fortfarande dålig!

Va ska man säga? Är fortfarande riktigt dåligt och mår illa fortfarande : ( legat i sängen hela dagen och barnen skulle till dagis men blev hemma för jag orkade inte ta mig upp ur sängen och dom blir hemma imorgon med då jag känner mig fortfarande dålig. Nån gång måste ju det ge med sig, tycker man! 


Så här såg min måltid ut idag inte direkt lyx : (  och helst vill jag bara sova bort allting men är inte så lätt när man har en 2-åring och en 4-åring hemma, som klättrat på väggarna för dom är så rastlösa. Maken måste jobba och ingen annan vill sätta sin fot här med tanke på kräksjukan och det är faktiskt förstårligt så det är bara att försöka orka, finns inte så mycket annat val. 
Önskar och hoppas igen att morgon dagen bringar mer lycka : ) 

Inga kommentarer: