blogg

blogg

söndag 22 juni 2014

Shoppat/lekdag/besök



Idag har det vart full rulle igen men ändå tagit det hyfsat lugnt. Emilio var iväg och lekte med ena kusinen Rebecka min brors dotter och själva åkte vi iväg och shoppade lite kläder och en god vän till mig följde med som sällskap... Det är mycket rea nu så man hittade ett par fynd, för en gång skull shoppade jag till mig själv och inte en ända barnplagg whop whop helt otroligt annars brukar det alltid sluta med att jag kommer hem med bara barnplagg skönt att för en gång skull tänka lite på sig själv... På kvällningen så kom ena farbrodern och hälsade på och Emilio blev super glad han älskar verkligen att vara med dom, blev en film tillsammans med barnen och en liten tacos middag... Nu är jag helt slut och säger godnatt till er... Pöss hörs imorrn 

Inga kommentarer: